Asjaajamisjuhised

10.10.24

Kõik asutusse saabunud ja asutusest väljasaadetud kirjad ja muud dokumendid (välja arvatud raamatupidamise alusdokumendid) registreeritakse elektroonilises dokumendiregistris Amphora. Dokumendiregistrile on kõikidel juurdepääs Haljala valla veebilehelt.

 

Avaldusi ja taotlusi võetakse vastu

Elektrooniliselt: e-posti aadressil haljala@haljala.ee

Paberkandjal:

- tööajal Haljala vallavalitsuses Tallinna mnt 13, Haljala alevik 45301, Lääne-Virumaa;

- tööajal vallavalitsuse Võsu teenuskeskuses Mere tn 6, Võsu alevik 45501, Lääne-Virumaa;

- tööaja väliselt on võimalus postitada vallamaja ja teenuskeskuse seinal asuvasse postkasti;

- postiga vallavalitsuse ja Võsu teenuskeskuse aadressile.

 

Avaldusele vastamine

Avaldusele vastatakse 30 kalendripäeva jooksul.

Teabenõudele vastatakse 5 tööpäeva jooksul. Teabenõudega küsitakse vallavalitsuses juba olemas olevat avalikku teavet (nt dokumenti või väljavõtet). Kui küsite teabenõudega vallavalitsuse hinnangut või nõu, juhite tähelepanu puudustele või soovite mingi toimingu tegemist, siis see ei ole teabenõue, vaid märgukiri või selgitustaotlus. Sel juhul on vastamistähtaeg 30 kalendripäeva.

 

Arvete ja riigilõivu tasumine pangaülekandega

Saaja: Haljala Vallavalitsus

Arvelduskontod:

SEB Pank EE291010502009480009

Swedbank EE492200221011363010

LHV Pank EE327700771005278328

COOP EE164204278627316905

Toimetaja: KENT KERNER