Hankemenetlused

« Tagasi

Võsu Koolile kolme tahvelarvuti ostmine

„VÕSU Koolile 3 (Kolme) tahvelarvuti OSTMINE"  (projekt "Väikelahendused Haljala koolide HEV-õpilastele")

JUHISED PAKKUJALE

Üldsätted

 

1. Käesoleva pakkumise eesmärk on kõige soodsama pakkumuse välja selgitamine vastavalt hankija poolt pakkumiskutses esitatud tingimustele.

2. Hankija: Haljala vallavalitsus,

3. Hanke korraldamise eest vastutab majandus- ja hankejuht.  Lisainfo tel. 372 5298792, e-mail kristi.tomingas@haljala.ee

4. Andmed hanke ja esemete kohta:

3 tahvelarvutit tehniliste andmetega:

  • Android 8.0 või uuem
  • 10-11" ekraan
  • 1920*1080 või parem resolutsioon
  • 8-tuumaline protsessor
  • 4GB operatiivmälu
  • 64GB salvestusmälu
  • 2,4GHz ja 5GHz WiFi
  • eesmine kaamera vähemalt 5 ja tagumine vähemalt 8 megapikslit
  • garantii vähemalt 2 a.

koos transpordiga kooli aadressile Kooli 1, Võsu alevik.

5. Pakkumuse keel eesti keel.

6. Pakkumuse hind esitatakse eurodes.

7. Pakkumuse esitamise koht ja tähtaeg:

7.1. Pakkumus esitada e-postile haljala@haljala.ee hiljemalt 15.09.2020.a kell 09:00-ks.

8. Tarne teostamise aeg.

8.1. Tarne teostamine hiljemalt 30.09.2020.

9. Pakkumuse kehtivus.

9.1. Pakkumine peab olema kehtiv 15 päeva.

10. Pakkumuste tagasilükkamine.

10.1. Hankijal on õigus üks või enam hinnapakkumust tagasi lükata kui esitatud pakkumushind on võrreldes taotluseelarve järgsete kuludega nii palju suurem, et hange ületab Hankija vahendid ja hange ei ole selle hinnaga Hankijale otstarbekas. Tagasilükkamise põhjendab hanke eest vastutav isik.

 

PAKKUMUSTE HINDAMINE

Pakkumuse hindamise viib läbi majandus- ja hankejuht. Eduka pakkumise väljaselgitamisel võrreldakse pakkumisi. Hindamisel lähtutakse: lõpphind 90% ja  garantiitingimused 10%.