Varade publitseerija

« Tagasi

Haljala Koolile 10 tahvelarvuti ostmine

VÄIKEHANGE

„Haljala Koolile 10 (KÜMME) tahvelarvuti ostmine"

 

JUHISED PAKKUJALE

Üldsätted

 

1. Käesoleva pakkumise eesmärk on kõige soodsama pakkumuse välja selgitamine vastavalt hankija poolt pakkumiskutses esitatud tingimustele.

2. Hankija: Haljala vallavalitsus,

3. Hanke korraldamise eest vastutab majandus- ja hankejuht Annes Naan  tel 372 56696186, e-mail annes.naan@haljala.ee

4. Andmed hanke ja esemete kohta:

3 tahvelarvutit IPad 10,2" Wi-Fi, 32GB - Space Gray

7 tahvelarvutit IPad Air 10,5" WiFi 64GB – Space Gray (2019)

koos transpordiga kooli aadressile.

5. Pakkumuse keel eesti keel.

6. Pakkumuse hind esitatakse eurodes.

7. Pakkumuse esitamise koht ja tähtaeg:

7.1. Pakkumus esitada e-postile haljala@haljala.ee hiljemalt 20.03.2020.a kell 09:00-ks.

8. Tarne teostamise aeg.

8.1. Tarne teostamine hiljemalt 10.05.2020.

9. Pakkumuse kehtivus.

9.1. Pakkumine peab olema kehtiv 15 päeva.

10. Pakkumuste tagasilükkamine.

10.1. Hankijal on õigus üks või enam hinnapakkumust tagasi lükata kui esitatud pakkumushind on võrreldes taotluseelarve järgsete kuludega nii palju suurem, et hange ületab Hankija vahendid ja hange ei ole selle hinnaga Hankijale otstarbekas. Tagasilükkamise põhjendab hanke eest vastutav isik.

 

PAKKUMUSTE HINDAMINE

Pakkumuse hindamise viib läbi majandus- ja hankejuht Annes Naan . Eduka pakkumise väljaselgitamisel võrreldakse pakkumisi. Hindamisel lähtutakse: lõpphind 90% ja  garantiitingimused 10%.