« Tagasi

Haljala valla avalike ürituste korraldamise ja pidamise nõuded muutuvad alates 1. septembrist

Haljala Vallavolikogu 29. juuni 2021 määrusega nr 96 muudeti avaliku ürituse korraldamise ja pidamise nõudeid.

Määruse muutmisega ühtlustati kuupäevi. Peale muudatust tuleks taotlus avaliku ürituse korraldamiseks esitada 30 päeva enne sündmuse toimumist ning vallavalitsus otsustab loa väljastamise kahe nädala jooksul peale nõuetekohase taotluse saamist.

Ühe suure muudatusena täpsustati lisadokumentide esitamise vajadust, mis puudutab riigiametite kooskõlastusi. Määruses on nüüd selgelt välja toodud, et kõrgendatud turvariskiga sündmuse korral peavad taotlusele olema lisatud Päästeameti ja Politsei- ja Piirivalveameti kooskõlastused.

Kui varasemalt oli korras sees, et loa saanud üritused avalikustatakse sündmuste kalendris, siis nüüd avalikustatakse kõik väljastatud avaliku ürituse korraldamise load valla veebilehel.

Uue lõikena toodi korda sisse punkt, mis käsitleb tagatisraha küsimist. Seda lõiget kasutatakse ainult lähtuvalt ürituse iseloomust ja kui on näha, et ürituse toimumise käigus võivad tekkida kahjud. Pigem jääb see lõige erandiks ning kasutust leiab väga spetsiifiliste ürituste puhul, kus kasutatakse näiteks hulgaliselt rasketehnikat vms.

Muudatused jõustuvad 1. septembril. Samast päevast alates tuleb loa taotlemisel kasutada ka uut avaliku ürituse korraldamise loa taotluse vormi, mille on Haljala Vallavalitsus kinnitanud 14.07.2021 korraldusega nr 370.

 

Lisamaterjalid:

 

Lisainformatsioon:

Kent Kerner

avalike suhete spetsialist

tel 5194 7655

e-post kent.kerner@haljala.ee