Hankemenetlused

« Tagasi

Lasteaiarühmadele tahvelarvutite ostmine

 

JUHISED PAKKUJALE

Üldsätted

 1. Käesoleva pakkumise eesmärk on kõige soodsama pakkumuse välja selgitamine vastavalt hankija poolt pakkumiskutses esitatud tingimustele.

2. Hankija: Haljala vallavalitsus,

3. Hanke korraldamise eest vastutab haridusjuht Kristi Tomingas.  Lisainfo tel +372 529 8792, e-mail kristi.tomingas@haljala.ee

4. Andmed hanke ja esemete kohta:

Haljala vald ostab 5 (viis) uut tahvelarvutit järgmiste tehniliste andmetega:

  • operatsioonisüsteem: Android
  • ekraan: 10,1" IPS puutetundlik-LED
  • resolutsioon: 1280x800
  • protsessor: Qualcomm Snapdragon 429 2 GHz
  • mälu: 2 GB LPDDR3 SDRAM (RAM) ja sisemälu 32 GB Embedded Multi-Chip Package
  • kõvaketas: 256 GB
  • Wireless ühendus: 802.11a/b/g/n/ac, Bluetooth 4.2
  • kaamera: ees 2MP, taga 5MP
  • mälukaardilugeja: MicroSD
  • aku kestvus: kuni 9 tundi
  • aku mahutavus: 4850 mAh
  • akutehnoloogia: Lithium Ion
  • kaal: 480 g

5. Tahvelarvutid toimetada aadressile Mere tn 6, Võsu alevik, Haljala vald, Lääne-Virumaa.

6. Pakkumus esitada eesti keeles.

7. Pakkumuse hind esitatakse eurodes.

8. Pakkumuse esitamise koht ja tähtaeg:

8.1. Pakkumus esitada e-postile haljala@haljala.ee hiljemalt 11.12.2020.a kell 09:00-ks.

9. Tarne teostamise aeg: hiljemalt 29.12.2020.

10. Pakkumuse kehtivus.

10.1. Pakkumine peab olema kehtiv vähemalt 15 päeva.

11. Pakkumuste tagasilükkamine.

11.1. Hankijal on õigus üks või enam hinnapakkumust tagasi lükata kui esitatud pakkumushind on võrreldes taotluseelarve järgsete kuludega nii palju suurem, et hange ületab Hankija vahendid ja hange ei ole selle hinnaga Hankijale otstarbekas. Tagasilükkamise põhjendab hanke eest vastutav isik.

 

PAKKUMUSTE HINDAMINE

Pakkumuse hindamise aluseks on madalam hind.